Svetové hospodárstvo sa rozdeľuje na tri sektory, pričom tretí sektor (služby) predstavuje najväčšiu a najdynamickejšiu zložku. V treťom sektore sú zahrnuté všetky služby týkajúce sa obchodu, dopravy, zdravotníctva, správy, vzdelávania, vlády a podobne. A práve na tretí sektor sa orientuje slovenská reklamná agentúra Roko, ktorá poskytuje komplexné poradenstvo spoločnostiam špecializujúca sa na poskytovanie služieb a neziskovým organizáciám.
Reklamná agentúra Roko a.s., ktorá na slovenskom trhu pôsobí už úspešne dvadsať rokov, má na svojom konte desiatky úspešných komunikačných a reklamných kampaní.
“Medzi našich najvýznamnejších klientov patria Allianz – Slovenská poisťovňa, automobilka Jaguar alebo Slovenský paralympijský výbor,” prezradil Peter Kuba, spolumajiteľ reklamnej agentúry.
Dlhoročná prax a bohaté referencie
Marketingoví a reklamní špecialisti vnímajú reklamu ako umelecký večierok, ktorý má priniesť geniálne a kreatívne riešenia. No taký večierok často trvá pomerne dlho, a potom sa vyspávajú ešte z opice. A nerieši časový manažment, rozpočet alebo konkurenciu na trhu. Práve od takých akože špecialistov sa snaží reklamná agentúra Roko a.s. odlíšiť. A darí sa jej to úspešne už dvadsať rokov.
Dobré aj zlé skúsenosti dokáže reklamná agentúra využiť v praxi k svojmu dobru, a preto nie je divu, že jej kampane sú veľmi podarené. Komunikačné a reklamné stratégie plnia svoje poslanie a podporujú dosiahnutie cieľov klienta.
Portfólio služieb reklamnej agentúry je pomerne široké. Ponúka televíznu reklamu, rozhlasovú reklamu, PR, online reklamu, produkciu eventov, tvorbu log a dizajnu, tvorbu webových stránok, návrh reklamných predmetov a vytváranie komunikačných stratégií.
“Naučili sme sa, že vždy sa dá zlepšiť aj ten na prvý pohľad najlepší výkon. Vždy sa obzrieme späť na predchádzajúce projekty a premýšľame, ako by sa dali ešte viac zlepšiť,” dodal záverom Peter Kuba.
FOTO: © Romolo Tavani / Dollar Photo Club