Ak ste sa aj vy ocitli v situácii, kedy ste nútený zakročiť a využiť profesionálne schopnosti overenej firmy vo veci vymáhania pohľadávky, určite to nie je nič príjemné. Koniec koncov, vymáhanie pohľadávok nie je príjemné rovnako ako ani pre veriteľa, tak ani pre dlžníka. Avšak v dnešnej dobe je žiaľ bežné, že dlžník nezaplatí za to, čo má. V tejto situácii sa ocitol už asi každý z nás, a práve to, ako sa s podobnou situáciou vysporiadať a ako ju efektívne riešiť, sa dozviete v nasledujúcom článku.
Ako mám postupovať?
Ak ste sa aj vy ocitli na strane veriteľa, vopred si musíte dôkladne premyslieť každý jeden krok, ako získať od dlžníka danú čiastku. Niekedy sme však nútení zakročiť radikálnejšie, a teda využiť služby profesionálov CLAIMS COLLECTION, ktorí majú v tejto oblasti bohaté teoretické a praktické skúsenosti. Že vám dlžník nedvíha telefón, neodpovedá na ustavičné emaily či poskytuje vám nerelevantné informácie? Nezúfajte, odborníci si s tým poradia a vyriešia tieto problémy za vás.
Plán postupu je dôležitý
Bez plánu postupu by sme zrejme nedosiahli to, čo chceme. A ani v tomto prípade to nie je inak. Pohľadávky najčastejšie vznikajú pri obchodnom styku, a to najmä pri predaji služieb a tovaru. Ak by sme sa na to pozreli z účtovného hľadiska, ide o výsledky minulých udalostí a je takmer isté, že v budúcnosti zvýšia ekonomické úžitky. Výnosy z podnikateľskej činnosti sú predmetom zdanenia daňou z príjmu. Okrem toho sa k pohľadávke viažu aj nepriame dane ako je daň s pridanej hodnoty, ktorá je súčasťou tejto pohľadávky. Až po dôkladnej analýze je možné vytvoriť plán postupu s ohľadom na bezpečnosť majetkových záujmov, pričom žiadne informácie nie sú sprístupnené tretím stranám. Mať účinnú stratégiu je spôsob, ako sa dopracovať k pravde a efektívnemu vymoženiu pohľadávok.