Ambiciózna, kreatívna, úspešná. Presne tak by sa dala charakterizovať reklamná agentúra, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už dvadsať rokov. Áno, hovoríme o reklamnej agentúre Roko. V jej portfóliu narazíte na významné obchodné značky, ako je napríklad Allianz – Slovenská poisťovňa. Ale nechýbajú ani špecifické organizácie z tretieho sektora, ako je napríklad Slovenský paralympijský výbor. Realizovala desiatky kampaní rôzneho charakteru.
Značka Allianz s reklamnou agentúrou spolupracuje už od roku 1996 a Slovenský paralympijský výbor od roku 1998. Sú to dlhoroční klienti, ktorí sú stále s výsledkom práce reklamnej agentúry spokojní.
V súčasnej dobe reklamná agentúra Roko zamestnáva šestnásť pracovníkov, ale tím neustále rozširuje o nové kreatívne mozgy. Dvere sú otvorené pre zodpovedných, inšpiratívnych a nadšených záujemcov s vlastným rozumným názorom.
Čo by ste mali vedieť, ak chcete v agentúre pracovať?
“Naučte sa počúvať a premýšľať. Zaujímaví sú pre nás záujemcovia s reprezentatívnym vystupovaním. Už dávno sú preč doby, kedy sa klienti bili o agentúru. A z tohto dôvodu musí naša reklamná agentúra vystupovať maximálne ústretovo. Snažíme sa svojich klientov pochopiť a plniť ich požiadavky do takej miery, že je to ešte kontraproduktívne,” prezradil Peter Kuba, spolumajiteľ reklamnej agentúry.
V marketingovom segmente je veľmi dôležitá pokora a rešpekt. Potenciálny zamestnanec by mal používať správne slová a výrazy. Hoci nebudete ovládať anglikanizmy, ktoré sa v oblasti marketingu používajú, stále máte šancu. Veď učený z neba nespadol.
“A na záver by som chcel dodať, že dvere u nás majú otvorené ľudia so sedliackym rozumom a dávkou sebareflexie. Hoci váš nápad nebude najlepší na svete, môže výrazne prispieť ku zlepšeniu kampane, a to sa cení,” dodal Peter Kuba.